Näytetään tekstit, joissa on tunniste KORTIT: joulukortit 2014. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste KORTIT: joulukortit 2014. Näytä kaikki tekstit

maanantai 15. joulukuuta 2014

Joulukortteja lisää

Lisää joulukortteja. Näissä käytin Dekorettesta sekä Heidin Korttipajasta ostamiani kartonkileikkeitä. Tekstit Heidiltä ja tuo ihana oksa Ritalta Dekorettesta.

Oksan embossasin värittömällä sticky-jauheella, ja painelin kimalletta vielä siihen päälle. Samalla tekniikalla kuin viime vuonna tekemissäni joulukorteissa. Linkin kautta löytyy nuo käyttämäni aineet.





sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Art Impressions:lle mallikortteja

Nämä ovat jo menneet rapakon taakse, eli tässä muutama joulukortti Art Impressionsien uusilla joululeimasimilla:




lauantai 13. joulukuuta 2014

Jouluisia kortteja

Joulukortteja on tullut tehtyä vino pino, niin Art Impressionseille mallikorteiksi kuin omaan käyttöön muille annettaviksi. Tässä muutama malli:









torstai 6. marraskuuta 2014

Joulukortti

Välillä jouluisiakin kortteja! Leimasin on Art Impressionsin ihka-uusi ihanuus "Christmas to All"
taustapaperi on Käsitellen puodista hankittu.
Kortti on menossa mallikortiksi, joten voit rauhassa tehdä itse samanlaisen, jos tykästyit väreihin ja malliin. Kopioiminen suoraan tuosta kuvasta (kopiokone ym) on kielletty.


lauantai 1. marraskuuta 2014

Joulukortti

Tänään onkin kiva päivä, tiedossa on mukavaa seuraa ja kokopäivän- askartelua Miniaskartelupirtissä Tampereella!!

Jotta postaus ei olisi kuvaton, laitetaan näytille välillä jouluinen kortti.
Leimasin on Art Impressionsin Ugly Sweater.


keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Joulukortti

Nämä Art Impressionsin jouluiset leimasimet ovat todella hyväntuulisia :)
Tässä yksi jo rapakon taakse matkannut mallikortti.


maanantai 27. lokakuuta 2014

Merry Christmas/Hyvää Joulua!!!

Yksi ehdoton suosikkini jouluaiheisista leimasimista on Art Impressionsin sympaattinen lumiukko, joka on kietoutunut jouluvaloihin. Nyt se on päässyt korttiinkin asti :) Joulukortteja voisi alkaa muutenkin jo tekemään, olen saanut vasta muutaman valmiiksi asti..