Lisää joulukortteja. Näissä käytin Dekorettesta sekä Heidin Korttipajasta ostamiani kartonkileikkeitä. Tekstit Heidiltä ja tuo ihana oksa Ritalta Dekorettesta.
Oksan embossasin värittömällä sticky-jauheella, ja painelin kimalletta vielä siihen päälle. Samalla tekniikalla kuin viime vuonna tekemissäni joulukorteissa. Linkin kautta löytyy nuo käyttämäni aineet.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste KORTIT: joulukortit 2014. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste KORTIT: joulukortit 2014. Näytä kaikki tekstit
maanantai 15. joulukuuta 2014
sunnuntai 14. joulukuuta 2014
Art Impressions:lle mallikortteja
Nämä ovat jo menneet rapakon taakse, eli tässä muutama joulukortti Art Impressionsien uusilla joululeimasimilla:
lauantai 13. joulukuuta 2014
Jouluisia kortteja
Joulukortteja on tullut tehtyä vino pino, niin Art Impressionseille mallikorteiksi kuin omaan käyttöön muille annettaviksi. Tässä muutama malli:
Tunnisteet:
KORTIT: 2014,
KORTIT: joulukortit 2014
torstai 6. marraskuuta 2014
Joulukortti
Välillä jouluisiakin kortteja! Leimasin on Art Impressionsin ihka-uusi ihanuus "Christmas to All"
taustapaperi on Käsitellen puodista hankittu.
Kortti on menossa mallikortiksi, joten voit rauhassa tehdä itse samanlaisen, jos tykästyit väreihin ja malliin. Kopioiminen suoraan tuosta kuvasta (kopiokone ym) on kielletty.
taustapaperi on Käsitellen puodista hankittu.
Kortti on menossa mallikortiksi, joten voit rauhassa tehdä itse samanlaisen, jos tykästyit väreihin ja malliin. Kopioiminen suoraan tuosta kuvasta (kopiokone ym) on kielletty.
lauantai 1. marraskuuta 2014
Joulukortti
Tänään onkin kiva päivä, tiedossa on mukavaa seuraa ja kokopäivän- askartelua Miniaskartelupirtissä Tampereella!!
Jotta postaus ei olisi kuvaton, laitetaan näytille välillä jouluinen kortti.
Leimasin on Art Impressionsin Ugly Sweater.
Jotta postaus ei olisi kuvaton, laitetaan näytille välillä jouluinen kortti.
Leimasin on Art Impressionsin Ugly Sweater.
keskiviikko 29. lokakuuta 2014
Joulukortti
Nämä Art Impressionsin jouluiset leimasimet ovat todella hyväntuulisia :)
Tässä yksi jo rapakon taakse matkannut mallikortti.
Tässä yksi jo rapakon taakse matkannut mallikortti.
maanantai 27. lokakuuta 2014
Merry Christmas/Hyvää Joulua!!!
Yksi ehdoton suosikkini jouluaiheisista leimasimista on Art Impressionsin sympaattinen lumiukko, joka on kietoutunut jouluvaloihin. Nyt se on päässyt korttiinkin asti :) Joulukortteja voisi alkaa muutenkin jo tekemään, olen saanut vasta muutaman valmiiksi asti..
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


















