perjantai 19. kesäkuuta 2009

Kirsikka hastoi minut tällaiseen, ja pakkohan tähän oli vastata:)

1) Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
-Seurakunnan vahtimestari
-rekkakuski, Suomessa ja Ruotsissa
-myyntiedustaja
-? kiviveistämöllä (kysymysmerrki siksi, kun en oikein tiedä, mikä ammattinimikkeeni on tarkalleen.. pääsääntöisesti tulen tulevaisuudessa ehkä keskittymään myyntipuoleen ja toimistojuttuihin, mutta nyt kun on kiirusta aikaa, olen kaivertamossa, lisäksi piirrän hautakiviä (seurakunnille ja omaisille) ja myös hautakivien "koristekuvia" "suunnittelen" : ristejä, kukkia, enkeleitä, jopa koiran olen piirtänyt sekä hirven..
2) Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
poliisi ym sarjoja, (mutta en jouda katselemaan niitä säännöllisesti) kuten esim Life ja CSI
englantilaiset sarjat, kun vaan satun tv:n eteen silloin kun tulevat:)
dokumentit, historiasta varsinkin
ja sisustusohjelmia on kiva kans joskus katsoa
3) Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
Eesti,
Saksa
Italia
Savo:)
4) Neljä Internet-sivustoa, joilla vierailen päivittäin:
Oma blogi
Arttien sivut
hotmail-sähköposti
sekalaisesti muiden blogeja
5) Neljä lempiruokaani ovat:
perunalaatikko(äidin tekemä:)
pizza
jauheliha&makaroni"mössö"
uunilohi
6) Neljä paikkaa, joissa olisin mieluummin nyt:
olen kotona, ja täällä on just hyvä olla:)

Tämän laitan eteenpäin
Mindelle,
An:lle
Marikalle
ja
Hannelle

Ei kommentteja: